Меню
Наш адрес: м. Переяслав, вул. Богдана Хмельницького, 32
м. Переяслав, вул. Богдана Хмельницького, 32
050 785 70 76 Заказать звонок

Умови повернення

Я можу обміняти товар або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки.

Щоб скористатися цією можливістю обміну чи повернення, товар має бути належної якості, тобто товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. д .; товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки; збережені всі ярлики і заводське маркування.

 

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням, за умови, якщо він не використовувався та збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.

Обмін чи повернення товару неналежної якості(заводський брак, неповна комплектація, невідповідність опису товару) здійснюється за наявності висновки / акту сервісного центру авторизованого виробника Товару, за виключенням випадків Порушення правил ЕКСПЛУАТАЦІЇ.

Але якщо товар неналежної якості(заводський брак, неповна комплектація, невідповідність опису товару), обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру.

Де і як можна зробити обмін або повернення товару?

Обміняти або повернути товар можна зателефонувавши до нашого менеджера за тел. +38(063) 388 80 50 та уточнення даних для відправки.
Умови обміну або повернення товару вказані нижче:

  • надішліть фото або відео, на якому буде видно брак, якщо він присутній;
  • опишіть причину повернення або обміну у Viber +38(063) 388 80 50 

 

Після цього з Вами зв'яжеться менеджер для уточнення деталей обміну або повернення. 

Хто оплачує витрати на доставку: 

  1. У випадку повернення, обміну товару належної якості, доставку оплачує клієнт.

Після отримання і перевірки товару.

 

Повернення не можливе у такому разі:

  • випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
  • наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
  • Пройшло більше 14 днів з моменту придбання;
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
  • пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм експлуатації;
  • пошкодження або ненормальне функціонування товару, викликане завантаженими програмами;